Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace van DHL in de gaten voor de meest actuele informatie.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Op werkdagen voor 15:00 besteld, morgen in huis. Deze levertijden gelden ook voor landen als België en Luxemburg.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Standaardbezorging: gratis vanaf € 39,- anders € 6,95. Voor België gelden dezelfde verzendkosten.
Hoe bestel ik iets bij Pastaficio?
In 3 eenvoudige stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar je winkelmand.
- Controleer en voer je gegevens in.
- Rond af door te betalen. Dat kan met: iDEAL, Paypal, Applepay of creditcard.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Een bestelling boven €39 euro wordt gratis bezorgd. Anders wordt er €6,95 voor de bezorging gerekend.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken samen met DHL.
Ontvang ik een track&trace code?
Ja. Met een Track & Trace van DHL kun jij zien wanneer de bezorger langskomt. Het is ook je verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code waar het aan ligt.
Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Als je niet thuis bent op het moment van leveren wordt je pakket bij de buren aangeboden. Als dit niet lukt of wordt geweigerd dan komt de bezorger van DHL de volgende dag weer bij je langs. Mocht het dan weer niet lukken wordt je bestelling bij het dichtstbijzijnde DHL servicepunt afgeleverd en kun je je bestelling daar ophalen.